رد شدن به محتوای اصلی

چاپ روی لیوان | چاپ لیوان سرامیکی با طرح دلخواه | چاپ لیوان تبلیغاتی | چاپ لیوان با طرح دلخواه

-

چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان امروزه بعنوان یک نوع اقلام تبلیغاتی و یا برند سازی کاربرد بسیار زیادی در سازمان ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارد. یکپارچگی عناصر در محیط کاری مطابق با هویت بصری مجموعه علاوه بر انتقال یک حس اطمینان بخش موجب وابستگی افراد به مجموعه نیز می گردد.
از این میان چاپ طرح دلخواه روی لیوان نیز در کنار اقلام تبلیغاتی مشتریان پرطرفداری را داراست. چاپ طرح دلخواه روی لیوان سرامیکی ، حرارتی و یا پلیمری با ترکیب رنگی متفاوت رواج بیشتری را داراست.
در زیر به توضیح مختصری در رابطه با انواع چاپ لیوان تبلیغاتی می پردازیم:

چاپ لیوان سفید سرامیی | چاپ روی ماگ سفید سرامیکی

لیوان های سرامیکی رایج ترین نوع از چاپ لیوان تبلیغاتی بوده که یکپارچگی رنگ سفید در آن و نیز جنس سرامیکی آن باعث نمای 
چاپ روی لیوان
مناسب لوگو در طیفی ساده و سفید می شود. 
این نوع از ماگ تبلیغاتی به دلیل سادگی پوشش اغلب مورد استفاده سازمان های دولتی و خصوصی ، کسب و کارهای با ساختار سازمانی و عموما هر ساختاری که چاپ لوگو روی لیوان نیاز آن ها باشد مورد استفاده قرار میگیرد.
جهت اطلاعات از قیمت لیوان سفید سرامیکی می تواند از از طریق لینک فوق علاوه بر ثبت سفارش چاپ روی ماگ سرامیکی اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

چاپ لیوان حرارتی | چاپ روی ماگ حرارتی یا ماگ جادویی

نخست باید بدانیم که ماگ حرارتی یا لیوان حرارتی چیست؟ نوع خاصی از ماگ که به دلیل پوشش سیاه رنگی روی آن که در مقابل 
گرما واکنش نشان می دهد.
ماگ حرارتی
این نوع از لیوان تبلیغاتی به دلیل عملکرد جذاب خود مشتریان خاصی را داراست. چاپ روی لیوان های حرارتی بهترین گزینه می تواند برای یک هدیه تبلیغاتی و یا هدیه مناسبتی باشد.
جنس لیوان های حرارتی از نوع سرامیکی بوده و چاپ روی آن به صورت چاپ سابلیمیشن صورت می پذیرد.
جهت اطلاعات از قیمت چاپ روی لیوان حرارتی می توانید از از طریق لینک فوق علاوه بر ثبت سفارش چاپ روی ماگ حرارتی اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

چاپ روی لیوان پلیمری | چاپ طرح دلخواه روی لیوان پلیمری

چاپ روی لیوان پلیمری

لیوان های پلیمری به دلیل جنس خاصی که دارند مقاوت خوبی را در برابر ضربه دارا می باشند. چاپ روی لیوان پلیمری نیز به صورت سابلیمیشن انجام شده و متشریان آنها اغلب مدارس ، بیمارستان ها ، و در مجموع مکان هایی ایست که نشکن بودن و مقاومت حرف اول را میزند!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لیوان سفید سرامیکی چاپ روی لیوان سرامیکی همواره از جذاب ترین بخش های سفارشات مشتریان است . تمیزی و یکدستی بدنه این نوع لیوان ها به ما این امکان را می دهد انواع مختلفی از طرح های ویژه چاپ روی لویان را انجام دهیم. سایز بندی مختلفی برای آن وجود دارد ولی از عمومی ترین و پرطرفدار ترین سایز های ان می توان به 11oz اشاره نمود که علاوه بر داشت ابعاد نسبتا بزرگ جلوه مناسبی را نیز برای طرح چاپی به همراه دارد. قیمت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی  بستگی دارد . قیمت لیوان سفید سرامیکی به عوامل مختلفی مانند تعداد سفارش و مدت زمان تحویل که می تواند فوری و یا  معمولی باشد  در صورتی که شما برای دریافت خود عجله نداشته باشید در حالت معمول که یک هفته تا 10 روز زمان می برد می توانید با قیمت مناسب سفارش خود را دریافت نمایید اما درصورتی که برای دریافت سفارش خود عجله داشته باشید 10 تا 30 درصد به قیمت آن اضافه میگردد تا در نوبت فئوری برای شما چاپ شود.

کلاس اموزش آنلاین

کلاس آموزش آنلاین چیست ؟ کلاس آموزش انلاین واژه ای است که این روزها پس از شیوع کرونا بسیار شنیده ایم. اگر شما دارای فرزند هستید ، دانشجو بوده و یا دانش آموز! این روزها بارها و بارها با این واژه آشنا شده اید. در واقع می توان آن را در یک عبارت خلاصه کرد برگزاری همان کلاس های سابق با این تفاوت که اکنون افراد به جای حضور فیزیکی در یک کلاس به صورت مجازی در قالب روم تشکیل جلسه داده و ارتباط آنها از طریق صوت و تصویر است. فواید کلاس های آنلاین همانطو ر که می دانیم دستاوردهای بشری عموما برای رفع نقایص گذشته و یا ارتقاع یک فناوری بروز و ظهور یافته است. پلتفرم کلاس مجازی نیز به همین ترتیب بوده و با در اختیار قرار دادن ابزارهای ارائه خدمات اموزش دارای فواید آموزش انلاین برای دانش اموزان و یا دانشجویان می باشد. آموزش از راه دور به نحوی به مشتریان و مخاطبین خود خدمات لازم را ارائه می دهند. پلتفرم کلاس مجازی سرویس های بسیار زیادی برای برگزاری کلاس های آنلاین وجود دارد که اکثریت انها در تلاشند بهترین کیفیت را به مخاطبین ومشتریان خود ارائه نمایند. این سرویس ها از نظر قیمتی که فا